2.2

Pokémon - Dagen D För Deoxys

En komet med en dödlig pokémon krasch-landar på jorden och förstör en stad som Ash och hans vänner besöker.

Originaltitel Pokémon - Destiny Deoxys
Alternativ titel Pokemon 7
Regissör Kunihiko Yuyama
Manus Hideki Sonoda
Genre Äventyr, Drama, Science Fiction, Anime, Animerad, Mysterium, Thriller, Action, Fantasy, 2000-tal
Skådespelare Veronica Taylor (röst), Rachael Lillis (röst), Eric Stuart (röst), Amy Birnbaum (röst), Madeleine Blaustein (röst), Ikue Ohtani (röst)

Johan_G
2013-04-14
Äntliggen en liten förbättring, Bra story, Fler variationer av pokemons! Detta är en förbättring än vad det var från 4 filmen och fram till denna.
Maxsod
2010-05-18
Det som höjer den är mitten när Deoxys faktiskt blir läskig och det blir alien-survival-invasion
100tonvalspäck
2009-12-30
Var väl ungefär som förväntat. Lite väl mycket tekniskt tjafs jag störde mig på dock.
AirikrStrife
2008-10-05
bra film, bara tvåan som är bättre i serien dock att den har väldigt många äckel sliskiga scener, hade kunnat vara mkt bättre
Cyphax
2008-06-17
Jag pallar verkligen inte med Ash alltså. Allt kretsar verkligen kring honom. Vad gäller filmen så tyckte jag den var precis som alla andra Pokémon-filmer; alldeles för förutsägbar.
Nallexander
2008-04-28
Började bra, men vart seg eftersom
Gullan
2008-03-16
Håller med Neptunes, bästa Pokemon filmen.
Killamangiro
2007-11-13
eeh va?!
Neptunes
2005-09-08
Måste tillägga att den var så spännande och episk att jag rös hur många gånger som helst (och så fin att jag fällde en tår eller två)
Neptunes
2005-09-08
Den bästa Pokémon-filmen någonsin! Miljöerna är helt underbara och musiken är otroligt passande och extremt bra. Till och med en låt från min favorit Tommy february6 är med! Fast jag kan garantera att den inte är med i den västerländska versionen *harkel*