2.1

Den lilla pandan

Ryans pappa jobbar på ett reservat i vildmarken. När Ryan kommer dit har en tjuvjägare stulit en pandaunge, och Ryan och hans pappa måste befria den innan den säljs till ett zoo.

Originaltitel The Amazing Panda Adventure
Alternativ titel Äventyret med den fantastiska pandan
Regissör Christopher Cain
Manus Jeff Rothberg, Laurice Elehwany
Genre Drama, Familjefilm, Äventyr, 90-tal
Skådespelare Stephen Lang, Yi Ding, Ryan Slater, Isabella Hofmann

Abimopéctore
2007-01-19
Jag tvivlar faan på att originalrösterna hadee höjt denna filmen, men den är söt.
Lavinia
2007-01-14
urusel dubbning och pandan ser verkligen inte levande ut.
Lioras
2007-01-13
Gillade den här jätte mycket när jag var mindre, lipade igenom den då (hehe) men nu är den väl inte världens bästa film. Tvåa för nostalgin (som alla andra också tjötar om ;P)!
Phantom
2007-01-13
ah, nu har jag iofs sett den dubbade versionen men jag tvivlar på att originalrösterna hade höjt betyget.
[Hanna]
2007-01-09
nostalgi...
Etthundranio
2007-01-08
jobbig men söt.

2006-12-18
Haha, kan hålla med om att de dubbade rösterna gör filmen lite töntigare... Men det är ändå en välgjord familjefilm som utstrålar djurvänlighet.
kanemura
2006-10-31
Nostalgi i högsta grad för mig
hantuggarkex
2006-05-22
åh >< har bara sett den dubbad till svenska, och rösterna är SÅ TÖNTIGA! men det är ju nostalgi som fean.
ninjataxen
2006-04-12
Scenen när de kastar upp babypandan, instoppad i en säck med bara huvudet utanför, upp i luften så att den fastnar i en trädklyka ovanför en avgrundsravin -- kan jag säga instant classic?