2.2

Hej Arnold! - filmen

Scheck, en girig och ond affärsman tänker riva kvarteret där Arnold bor, och bygga ett gigantiskt shoppingcentrum. Detta tänker invånarna inte acceptera och speciellt inte Arnold, som tar saken i sina egna händer.

Originaltitel Hey Arnold! The Movie
Alternativ titel Arnold Saves the Neighborhood
Regissör Tuck Tucker
Manus Craig Bartlett, Steve Viksten
Genre Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Tress MacNeille (röst), Kath Soucie (röst), Christopher Lloyd (röst), Spencer Klein (röst), Francesca Smith (röst), Jamil Walker Smith (röst), Dan Castellaneta (röst), Paul Sorvino (röst), Jennifer Jason Leigh (röst), Vincent Schiavelli (röst)

2018-03-22
Rolig tv-serie när man var liten, men nu?
TheHorrorfan
2011-07-16
Gillade den väldigt mycket som yngre så får vell hålla mig kvar vid det här betyget.
snuskpolis
2007-12-31
serien var bra, filmen är kass
Harfantasi
2007-04-26
Jag älskar Hey Arnold serierna , jag älskar filmen också , det var nått år sen jag såg den , men serierna har jag ju sett för inte länge sen & dom är oslagbara <3
Clementoni
2006-10-29
Skön cool rolig film.Fult tecknat
theFeber
2006-08-07
Tyckte att den var rolig och spännande. Fungerar bra som barnfilm. Roliga karaktärer var det också. Helt ok.
GinNTonic
2006-08-06
Jag är sjuk idag, annars hade jag aldrig sett sånt här skräp.
Gialloblu
2006-08-06
dåligt tecknat och dålig story. svenske arnold har också en tråkig och omitiverad röst och vad fan är det för fel på hans huvud?
Piccolo
2006-08-05
Stark tvåa, acceptabel underhållning:P
Robin__Broman
2004-12-23
okej var väl filmen tycker sjävla serien är bättre även fast jag inte är så himmla förtjust i den.. men filmen är okej väl..