Ice Age 4: Jorden skakar loss

Istidens älskade antihjältar Sid, Manny, Diego och Ellie är alla tillbaka i den skakande fjärde Ice Age-filmen där våra vänner drabbas av en jordbävning orsakad av en viss ekorres jakt på ett ekollon. Jordbävningen gör att kontinenterna driver ifrån varandra och våra vänner stöter på nya faror och får se världen på ett helt nytt sätt.

Originaltitel Ice Age: Continental Drift
Alternativ titel Ice Age 4
Regissör Steve Martino, Mike Thurmeier
Manus Michael Berg, Jason Fuchs
Genre Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Denis Leary (röst), John Leguizamo (röst), Jennifer Lopez (röst), Chris Wedge (röst), Ray Romano (röst), Queen Latifah (röst), Josh Peck (röst), Wanda Sykes (röst), Peter Dinklage (röst), Kunal Nayyar (röst), Aziz Ansari (röst), Nicki Minaj (röst)

Znorre
2013-04-17
Halvseg med roliga toppar då och då. Sämre än de tidigare tre.
BROBJO
2013-03-30
Bra, men inte lika bra som de tidigare. Gör gärna fler!
jingoo
2013-02-11
För slätstruken. Till och med deras försök till crazy-rollfigurer är slätstruket. Ekorren är kul som vanligt.
Knyttsniff
2013-01-18
De andra var mycket bättre.
TompaB
2013-01-16
Patrick Stewart är bäst som vanligt.
petson81
2013-01-11
Håller samma nivå som de tidigare, lite löjligt o dra in kärleksrelationer titt som tätt bara
Starkbröl
2013-01-08
Heeeelt okej men det är dags att sluta nu.
Avatard
2013-01-07
Tycker det är så tråkigt när vi måste göra om djuren till människor. Jag menar kom igen, hårfrisyrer och till och med smink? Sid, Manny och Diego är de enda som faktiskt ser ut som djur och det är för att första filmen är så välgjord jämfört med de andra.
Mikael602
2013-01-03
Hör och häpna, den var faktiskt mycket bättre än förväntat med en del riktigt roliga nya karaktärer. Jag hoppas i alla fall att dom slutar mjölka Ice Age mer.
Slakob
2013-01-03
Bättre än jag förväntat mig. Såg med svensk dubbning till och med. Ska se om den någon gång med engelskt tal om jag orkar. Känns om att det skulle bli en bättre upplevelse.