2.6

Let's Be Cops

Två vänner som vill ha ut lite mer av livet bestämmer sig för att låtsas vara poliser. När de ovetande ger sig på riktiga gangsters blir leken till allvar.

Originaltitel Let's Be Cops
Regissör Luke Greenfield
Manus Luke Greenfield, Nicholas Thomas
Genre Komedi, Action, 2010-tal
Skådespelare Jake M Johnson, Damon Wayans Jr, Rob Riggle, Nina Dobrev, Keegan-Michael Key, James D'Arcy, Andy Garcia, Jonathan Lajoie, Tom Mardirosian, Natasha Leggero, Rebecca Koon, Joshua Ormond, L Warren Young, Nelson Bonilla, Brian Oerly, Jeff Chase, Alec Rayme

2019-04-24
Skön humor och en del spänning.
deswhip
2018-08-10
Filmidén är rätt bra och visst man skrattar ibland men hantverket håller liksom inte hög kvalité.
Djason
2018-04-02
Överraskande kul faktiskt. Jack M Johnson och Damon Wayans Jr är bra ihop. Några scener är ren ock skär komik.
RunRiot
2018-01-24
Känns som ett extended episode av New Girl. Huvudrollsinnehavarna funkar väldigt bra ihop och det märks att de haft kul under inspelningen. Som helhet är det inte världens bästa film, men jag skrattade högt flera gånger.
Fredrik83
2017-01-12
Jag tyckte den här var riktigt kul och trevlig så den förtjänar en fyra för den här filmen kommer jag garanterat se om:)
2016-11-18
Enormt fadd och enkelspårig komedi med några hyfsade scener. (4+/15)
JimmyChris
2016-10-13
Hade låga förväntningar! Överraskade :)
AddeColciago
2016-10-02
Standardkomedi.
GrandMaster_E
2016-09-26
Tappade intresset ungefär vid hälften. Dock har den sina scener och är hyfsat stabil.
fridenpaden
2016-08-03
Klart roligare än jag hade räknat med. Började sådär men jag skrattade så jädra mycket. Underhållande.