2.6

Let's Be Cops

Två vänner som vill ha ut lite mer av livet bestämmer sig för att låtsas vara poliser. När de ovetande ger sig på riktiga gangsters blir leken till allvar.

Originaltitel Let's Be Cops
Regissör Luke Greenfield
Manus Luke Greenfield, Nicholas Thomas
Genre Komedi, Action, 2010-tal
Skådespelare Jake M Johnson, Damon Wayans Jr, Rob Riggle, Nina Dobrev, Keegan-Michael Key, James D'Arcy, Andy Garcia, Jonathan Lajoie, Tom Mardirosian, Natasha Leggero, Rebecca Koon, Joshua Ormond, L Warren Young, Nelson Bonilla, Brian Oerly, Jeff Chase, Alec Rayme

Björkman
2016-07-11
En av de bästa komedier jag sett på ett bra tag! Precis min typ av randomhumor med vältajmade repliker och rycksaker som sker. Svårt att beskriva, men välgjort utan att bli alltför otroligt. Humorfilmer som blir totalt otroliga och överdrivna har aldrig varit min kopp te (som t.ex. Loaded Weapon 1..). Efter en kväll med många skratt vippar det precis över till en fyra i betyg.
ekneB
2016-01-10
Börjar väldigt svagt och funderade fler än en gång att stänga av. Men sista tredjedelen är mer än godkänd och väger upp det dåliga i början. Hade början varit stabilare hade den fått ett bättre betyg, men den snuddar på trean
vonadel
2015-09-01
Helt ok fredagsunderhållning. Tappar dock mot slutet när den går från komedi till klassisk action. 6/10
Zok
2015-08-05
Klart bättre än vad jag hade förväntat mig. Kul men överdrivet, men så länge jag blir underhållen så fungerar det.
matroy
2015-06-03
Hahaha, bra komedi! :-)
Kautsky
2015-05-20
Överraskande rolig. Svag fyra.
Zhatan
2015-05-17
En del roliga scener men eftersom större delen av filmen bara är tramsig så funkar det inte alls när den framåt slutet försöker sig på att vara allvarlig. Det blir bara dåligt imo.
RichardEk
2015-04-18
Det här är en film för en yngre publik, det var min tolvårige son som rekommenderade den. Skämten och händelseförloppet får ses utifrån det. Det som jag ändå reagerar på är den väldigt flexibla moralen i filmen, jag kan inte gå in i detalj för då avslöjar jag för mycket. Jag hoppas att alla tolvåringar ser det som ren underhållning och inte tar åt sig av sensmoralen.
GNStudios
2015-04-05
Några kul scener. Svag tvåa.
2015-03-26
Småkul och trevlig. Jag är ganska känslig för hur trams/humor och allvar/realism blandas och den här filmen lyckas inte träffa riktigt rätt där men det är heller inte så det stör förskräckligt. Stabil och trevlig tvåa.