2.2

Wine Country

När en grupp väninnor åker till Napa under en helg för att fira sin väns 50-årsdag gör sig gamla spänningar mellan dem snart påminda.

Originaltitel Wine Country
Regissör Amy Poehler
Manus Liz Cackowski, Emily Spivey
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Amy Poehler, Rachel Dratch, Ana Gasteyer, Maya Rudolph, Paula Pell, Emily Spivey, Tina Fey, Maya Erskine, Jason Schwartzman, Cherry Jones, Kate Comer, RJ Walker, Sunita Mani, Jason Greene, Janine Brito, Greg Poehler, Jay Larson

erik88
2022-01-10
Lika förrädisk som en drink på Harvey Weinsteins hotellrum. Snyggt jobbat tjejer.
HerrNenne
2021-05-03
Det är ju ett bra skådisgäng och som tur är blir den inte så pinsam som man var rädd för, men det blir aldrig bättre än helt okej.
idaho1981
2020-12-02
Småunderhållande, men jag hade väntat mig mer med den ensemblen. Bäst är utan tvekan Tina Fey.
vonadel
2020-01-31
Njae. För långt mellan de få ljusglimtarna. Ganska intetsägande handling. Se Sideways istället. 4/10.
Tatty
2019-08-03
Ingen dålig film men inte så bra heller. Ganska okej och lite tokiga kvinnor i filmen.
Arensberg
2019-07-02
lite lökig och klyschig, cringe ganksa ofta men... garvade lite osså :)
Christofer
2019-06-30
Hade svår filmtorka för annars hade jag aldrig slagit på detta. Var åtminstone inte fullt så usel som förväntat, alltid något. Ett enstaka skratt här och där blev det iaf.
Zipper
2019-06-10
Det är så synd att det med en sådan skön ensemble totalt fattas ett skarpt manus. Slöseri med all denna komeditalang!
myslas
2019-06-06
Har sina stunder men med så många roliga personer i samma film så förväntar man sig mer. Helt ok ändå.
eraserheead
2019-06-01
Helt värdelös, drog inte på smilbanden en enda gång.