2.6

Let's Be Cops

Två vänner som vill ha ut lite mer av livet bestämmer sig för att låtsas vara poliser. När de ovetande ger sig på riktiga gangsters blir leken till allvar.

Originaltitel Let's Be Cops
Regissör Luke Greenfield
Manus Luke Greenfield, Nicholas Thomas
Genre Komedi, Action, 2010-tal
Skådespelare Jake M Johnson, Damon Wayans Jr, Rob Riggle, Nina Dobrev, Keegan-Michael Key, James D'Arcy, Andy Garcia, Jonathan Lajoie, Tom Mardirosian, Natasha Leggero, Rebecca Koon, Joshua Ormond, L Warren Young, Nelson Bonilla, Brian Oerly, Jeff Chase, Alec Rayme

HerrNenne
2015-03-01
Tramsig och alldeles för mycket pinsamma scener när man helst vill kolla bort. Blir lite bättre mot slutet men det räcker inte.
dangel
2015-02-17
Har en bara plågat sig igenom första halvan så tar det sig en del mot slutet.
2015-01-17
Rätt avslappnande & skön film med bra person- kemi med skådisarna. Är man på lättsamt humör då är denna film lätt sevärd!
dafreakish
2015-01-10
Det här är en typisk tvåa på alla sätt. Småroligt, men inte mer, tomt manus och något man glömmer bort efter 5 minuter. Även om det märks att Johnson och Wayans känner varandra och har bra kemi så kan de omöjligt bära upp en sådan här film där man enbart söker billiga poänger. Det här är filmens motsvarighet till en vindpust, skönt en varm dag men det gav ju egentligen ingenting.
deftune
2015-01-09
Kass, ett antal få smile finns det med dock.
Carie
2015-01-08
Detta är min humor to a T, älskar dessa två skådespelarna ihop, skulle kunna se den 10 ggr om utan att tröttna!
petson81
2015-01-01
Såg så mycket bättre ut i trailern
2014-12-26
Inte alls den filmen trailern gav sken av men på ett bra sätt. De är ju lite ansvarslösa i början men jag gillar slutet på flera plan. Hade de tonat ner/struntat i drogromantiken så hade den fått 4.
nestle
2014-12-10
Haha riktigt rolig film med en story som funkar. Stark 4a.
JohannesT
2014-12-07
riktigt dålig men funkade ändå