2.6

Let's Be Cops

Två vänner som vill ha ut lite mer av livet bestämmer sig för att låtsas vara poliser. När de ovetande ger sig på riktiga gangsters blir leken till allvar.

Originaltitel Let's Be Cops
Regissör Luke Greenfield
Manus Luke Greenfield, Nicholas Thomas
Genre Komedi, Action, 2010-tal
Skådespelare Jake M Johnson, Damon Wayans Jr, Rob Riggle, Nina Dobrev, Keegan-Michael Key, James D'Arcy, Andy Garcia, Jonathan Lajoie, Tom Mardirosian, Natasha Leggero, Rebecca Koon, Joshua Ormond, L Warren Young, Nelson Bonilla, Brian Oerly, Jeff Chase, Alec Rayme

Olof_Gronlund
2014-11-30
Tyvärr ALLT för orealistisk, det var bara löjligt. Det hade lika gärna kunnat vara en helt annorlunda handling i filmen, skämten var hel okej, men även för överdriva. När en film kommer allt för långt ifrån realistisk så blir jag bara arg.
S_Griffon
2014-11-21
Haha. This is the shit!
Oidipussy
2014-11-14
Hela plotten är ju i princip tagen från ett It's Always Sunny in Philadelphia avsnitt, men helt okej actionkomedi!
StregaLuna
2014-11-12
Den höll vad jag trodde den skulle.. fick mig några bra skratt med då och då.
Halofreak92swe
2014-11-10
Schysst komedi faktiskt :) Bättre än jag trodde.
pamelalundmark
2014-11-09
Tycker vanligtvis inte alls om denna typ av film men blev lite positivt överraskad. Förutsägbar, javisst, men ändå inte dödstråkig. -2.
Teodor
2014-11-08
Bra, klart över förväntan!
Guldbuddah
2014-11-07
Tråkig och rätt konstig på sina ställen. Förstår inte riktigt humorn. Funderade på o stänga av efter 44 minuter...Tunt manus, och samma typ av film har man sett hundra gånger förut.
ziferN
2014-11-06
Kul och underhållande buddy-komedi, helt klart. Där jag tycker i mitt tycke att detta är en relativt effektiv komedifilm eftersom filmen fick mig att skratta flera gånger om, därav Jake Johnson är riktigt skön i sin roll. Det trappas dock ner en aning mot slutet, men ändå sevärd underhållning.
PeterTheW
2014-11-03
Så jäkla dålig. Skrattade till en halv gång ungefär.