2.6

Push

En grupp unga amerikaner med övernaturliga krafter gömmer sig från en hemlig amerikansk statlig myndighet i Hong Kong. För att undgå byrån för alltid måste de gå ihop och tillsammans utnyttja sina olika krafter och förmågor.

Originaltitel Push
Regissör Paul McGuigan
Manus David Bourla
Genre Action, Thriller, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Chris Evans, Dakota Fanning, Camilla Belle, Djimon Hounsou, Neil Jackson, Cliff Curtis, Ming-Na, Li Xiaolu, Maggie Siff, Nate Mooney, Corey Stoll, Scott Michael Campbell, Che Biu Law, Hal Yamanouchi, Jacky Heung, Chi Kwan Fung, Colin Ford, Joel Gretsch

Fantastroid
2011-08-31
(p)ush!
Belmont84
2011-08-31
Huvudpersonen injicerar soja. I rest my case.
Sajo
2011-06-20
filmen gick lite upp o ner ibland va den jätte bra o ibland ville man bara att den skulle sluta, men de blir en låg 4:a för denna filmen.
ted_the_one
2010-11-10
Oväntat bra faktiskt. Inte mycket logik eller utvecklande hos karaktärerna men god underhållning för stunden om inte annat.
Joeb
2010-10-06
Såg inte ens klart hela den =)
TheHorrorfan
2010-09-19
Ganska så bra för att vara Science-Fiction. Dakota Fanning är den bästa skådespelaren i den här filmen.
Hogman
2010-09-12
Lätt obegriplig, men lilla Dakota var bra,
tatsujin
2010-08-30
Nej.
karlmats
2010-08-22
Oj, det här kändes som en retarderad version av X-Men gjord för 12-åringar. Man har hittat på en massa saker, förmågor och händelser som åtminstone inte känns sammanhängande eller genomtänkta överhuvudtaget. Den övergripande handlingen är rätt ointressant och det dröjer inte länge innan man sitter och räknar usla skådisinsatser istället. Vad har Dakota Fanning egentligen gjort för att få alla dessa roller? Jag ser inga direkta positiva egenskaper alls hos tösen. En svag 2a.
Matildaaa
2010-07-27
något med filmen gör mig ointresserad av att se mer. Annars var den bra, handlingen var genomtänkt och spännande ibland.