Alla kommentarer avVladac

Stealth - Det osynliga hotet2005-09-16
Detta är en av de sämsta B - filmerna jag nånsin sett. Det fanns inget som var bra! INGENTING! Orkade inte ens se klart den och bryr mig inte hur den slutar.

Zigenarnas tid2005-04-04
Genialisk beskrivning av folket från den trakten. Tro mig jag vet. Kommer därifrån. De kunde lika gärna filmat min by. De som tycker att filmen är dålig kan jag förstå. Det handlar bara om dålig kunskap och fantasi.

Svart katt, vit katt2005-04-04
Ja frenetic. Förklara gärna vad som är så jävla dåligt med denna film att den får betyget "en av världens sämsta filmer". Skulle vara roligt med en film "i frienatics hjärna". Kanske skulle slå malkovich...

Turner & Hooch2005-01-24
jag älskar hundar!!!!!...en klar femma bara för det!!!!! (hälsning till alla nötter som ger en etta bara för att de hatar hundar. Det här är samma sak fast tvärtom!)

The Passion of the Christ2004-04-05
hur fan kan den här filmen vara en 4:a när alla som har betygsatt filmen har satt en 2:a eller en 1:a. Jag fattar inte hur ni räknar ut medelvärdet???

Sagan om konungens återkomst2004-03-07
Alla som inte har något konstruktivt att säga om filmen kan lika gärna lägga ner att skriva nått överhuvudtaget. Den som tykce att filmen är dålig måste ha missat genren helt.