Alla kommentarer aviBoy

Fear and Loathing in Las Vegas2011-06-11
Ja skrattade inte en ända gång. Men filmarbetet och estetiken är så jävla twistat snygg att ja köper det ändå!

A Fistful of Fingers2011-06-04
Om man går in med förkunskaperna att det skall vara dåligt så kan man få sig en del goda skratt.

127 timmar2010-12-13
Lite ovanligt filmberättande, men starkt. Inget för någon som är känslig för blod.

Solens rike2010-12-07
Även om jag inte förstod allt så i historien så blev jag förvånansvärt nog berörd. Spielberg är riktigt bra när han är bra.

Punch-Drunk Love2010-12-06
Jag vill verkligen tycka om den här filmen, men det är svårt. Det är ganska... o smickrande. Men den har sina stunder.

Tillsammans är man mindre ensam2010-12-05
Det här filmen lämnade endast ett bestående intryck och det var att jag somnade, vilket ALDRIG händer när jag ser på film. Detta faktum gör att filmen endast är värd en stor fet etta. Tyvärr, men den är inte det minsta intressant.

The Royal Tenenbaums2010-12-05
En riktig 4,5 film. Wes Andersons bästa. Aldrig har det känts så bra att se andra människor må dåligt.

True Romance2010-12-03
Bättre än väntat. Riktigt stabilt och underhållande. Gary Oldman är är riktigt skön :)

Eyes Wide Shut2010-12-01
Jag måset erkänna att otrohets historien verkligen intresserade mig. Det känns som att Kubrick blir lite gubbsjuk. Den skulle nog fungera lika bra/bättre som en bok. Fast den kämpar sig upp till en 3a tackvare den väldigt obehagliga stämningen som faktsikt infinner sig. Men generellt sett så är den ganska ointressant, som film.

10,000 BC2010-11-23
Den får en 2a på grund av den ganska sköna musiken och så är Evolett ganska söt :9

Grendel2010-11-17
Detta kan vara det sämsta jag sett. Ångrar mig. ÄR!

Perfect Stranger2010-11-17
Den var snygg, visuellt, men va fan lixom. Filmer om hacking och datorer och så blir snabbt omoderna, och håller sig alldeles för mycket till "boken"(den stora thriller-boken med alla regler). Var bered på en hel del sex (anspelningar, och hintar. usch). Giovanni Ribisi är behållningen.

« Föregående sida