Alla kommentarer avHandInGlove

Eagle Eye2008-10-20
(mitt i alltså)

Eagle Eye2008-10-20
Enda gången jag faktiskt har lämnat biosalongen.

Hopplös och hatad av alla2008-10-06
Mycket underhållande!

Nowa ksiazka2008-02-02
Någon som vet vart man kan få tag på den? PMa gärna mig!

True Romance2008-02-02
Jag tycker att Samuel L Jackson gjorde en rätt klockren roll han med, den lilla stund som han var med.

Hotel Rwanda2008-01-16
Håller med Batti, jag har inte gråtit så mycket sedan jag var ett spädbarn. Finns inget feelgood eller happy med den överhuvudtaget.

Guldkompassen2008-01-16
läs boken! Den är mycket fin.

Djävulen bär Prada2008-01-05
en tvåa får den enbart för alla snygga kläder och skor. MJAOU!

Darjeeling Limited2007-12-27
mycket snygg.

Mrs Dalloway2007-11-15
men den var helt mysig.

Alla var där2007-05-25
den har jag sett, men jag kommer inte ihåg något av den förutom att jag tyckte att den var ganska dålig, det brukar jag ändå göra om äckliga high school/collegefilmer

Van Helsing2007-05-14
för min del var det väldigt underhållande. jag älskar att skratta mig igenom en riktig kalkonrulle!

Twin Peaks: Fire Walk with Me2007-05-10
säsong två finns på youtube.com, iof väldigt uppdelat men än dock värt att se! (jag har inte så mycket att göra på jobbet)

Det blev en utomjording2007-05-09
störtskön.

Phantom of the Paradise2007-05-07
sjuk

Koi...Mil Gaya2007-05-07
hurra hurra!

Skruva den som Beckham2007-05-07
älskar indien! åhhh va jag längtar!!

Stepsister from the Planet Weird 2007-05-07
så dålig att den blir bra.

En geishas memoarer2007-05-01
suck, det som störde mig allra mest var när amerikanarna kom och alla förstod va de sa! AGHH!!!

Sliver2007-04-12
den här var riktigt dålig faktiskt.

Once2007-04-12
ah just det, Glen Hansard är ju sångaren från 'The Frames' och spelade även 'Outspan Foster' i 'The Commitments' (han var den där rödhårige som spelade gitarr). Lite kuriosa bara.

Once2007-04-12
Bor i dublin och den går på bio här nu, väldigt bra och vackert skildrad historia. Själva musikaldelen är inte så påtaglig, vilket passar mig alldeles utmärkt. Musiken som sjungs uppkommer mer av naturliga skäl, inga dansande och sjungande statister eller färglada kläder. Grått Dublin med alla dess skavanker. Mycket bra.

Pingvinresan2007-04-11
den engelska versionen har morgan freeman som läser, alltid en bonus!

En obekväm sanning2007-04-11
p.s. ska vara: http://www.greenpeace.org/international/ d.s.

En obekväm sanning2007-04-11
Jag tycker inte att du behöver vara så hård läskientekopp, alla har verkligen inte insett hur illa det står till med världen. Jag är själv vegetarian, ett val som jag har gjort på senare tid just pga av miljöboven köttindustrin. I många år har jag kämpat för att hjälpa till på mitt eget sätt, har försökt att få andra att förstå att alla kan göra skillnad. Men en sak som jag har märkt är att det inte hjälper alls att klaga och peka finger. Och att al gore flyger jorden runt eller att mycket av filmen utspelar sig i en bil är komiskt i sig. Men man måste se hela bilden...vare sig du tycker att al gore gjort en bra dokumentär eller inte så har denna film påverkat MÅNGA människor i HELA världen. Det är det som är det viktiga resultatet! Håller med Slicc om den politiska propagandan..."Together we smashed...communism!" Haha...har blivit en klassiker i min kompiskrets! Se denna film! Om ni vill hitta tips på hur man kan belasta världen så lite som möjligt så gå in här: http://www.greenpeace.org/international/ //Ida a.k.a 'HandInGlove'

Vendetta2007-04-09
hoho..du kan ju andra genom att trycka pa X:et och sedan valja betyg igen... =)

19842007-04-09
nar jag kom till scenen med rattorna sa tog det stopp, trots att jag verkligen tyckte att den var bra...

En vampyr i Brooklyn2007-04-09
KULT!!!

Man on the Moon2007-04-09
kolla upp andy kaufman pa youtube.com! valdigt intressant och roligt om man gillar filmen.

Office Space2007-04-07
Mil-to-n e-eh-eh j-ueh u-und-eh-ehr-ba-ar!-eh-!

Nästa sida »