Alla kommentarer avPrimal_r

2010: Moby Dick2011-08-31
Med största sannolikhet en av de sämsta filmerna som gjorts någonsin.

Harry Potter och dödsrelikerna - Del I2011-07-08
Bästa harry potter hitills

Priest2011-07-08
Bra idé men blir liksom aldrig en bra film

Android Apocalypse2011-07-08
Tänkvärd rulle

Martyrs2010-07-13
Jag vill ge den en etta och en fyra.

The Summit2010-07-12
Riktigt bra. Brukar inte fastna för politiska historier, men detta sög in mig. Trovärdigt utförande.

Till vildingarnas land2010-07-12
Ännu ett kärt barndomsminne som blivit totalförstörd av att se en film som inte är alls bra och inte alls som jag minns det. Bleh.

Diamond Dawgs2010-07-12
Filmen ser extremt billig ut, och är överlag dålig. Det som höjer filmen upp till en 2'a, nästan 3'a, är att dialogerna och framförandet av dem känns verkliga.

Eyeborgs2010-07-12
Över lag en 2'a. I vissa stunder en etta. Men det blir en trea eftersom det är en intressant allegori över 9/11.

Defendor2010-07-05
Woody Harrelson gör en helt underbar roll, helt klart bland det bästa jag sett han göra.

Edge of Darkness2010-07-04
Orkade inte se mer än en halvtimme el. fyrtiofem på denna. En film av idioter, för idioter, med idioter känns det som. För uppenbar. Alla karaktärer i filmen har tydligen IQ fiskmås och kommunkationsproblem. Gillar inte när man bygger manus på sådant.

Thirst2010-07-04
Jag håller med seven. Hade förväntningar så blev väll egentligen överraskad att jag hamnade så mitt emellan.

Bionicle: Legenden återuppstår2010-07-04
Det är lite slumpmässiga saker som händer i den här filmen. Man ska nog inte se den om man inte är Lego-fan. Om man är Lego-fan ska man nog spendera sin tid med legot istället.

Hopplös och hatad av alla2010-07-04
Inte roligt. Inte bra. Inte vackert. Inte nytt. Inte något som gör det värt att spendera tiden det tar att se den.

Rampage2010-07-04
Jag tycker det här är rätt bra. Chockad att det är Boll som lyckats göra något sådant här. ... Det som är vackert i den här filmen är att det inte är så svart och vitt. Människor känns ganska verkliga. Dialogerna är blandade, men ibland känns de verkligen som en vanlig dialog mellan två människor i verkligheten.

Tooth Fairy2010-07-04
Jag önskar jag kunde ge en nolla i betyg, men den funktionaliteten finns ju tyvärr inte på sidan. Jag brukar titta på filmer ibland som jag tror ska vara dåliga, bara för att få perspektiv. Den här filmen var dock så pass dålig att jag mådde dåligt på alla existensplan. ... Obs, jag är vuxen. Småbarn kanske skulle kunna gilla det här, fast jag tror det egentligen är bättre att roa dem med t.ex. floursköljning eller dopp i kokande gryta.

Det regnar köttbullar2010-02-14
Ingen barnfilm, men grymt rolig!

Battle For Terra2010-01-26
Tänkte nästan ge den en fyra, men eftersom kommentaren "I can't shake him, I can't shake him" var med i en dogfight så blev det bara en trea.

Merlin and the Book of Beasts2010-01-26
Det här mår man ju fysiskt dåligt av.

The Fallen Ones2010-01-18
Det här är möjligen den sämsta film jag någonsin sett. Just för att den inte ens var tillräckligt dålig för att bli bra istället. Nej, den var BARA dålig istället.

Nostradamus: 20122009-12-10
Bland det sämsta jag sett.

20122009-11-25
Den höll en fyra till slutet... Jag har aldrig lärt mig uppskatta när folk tar avsked och säger att de älskar varandra och hindrar varandra från att hjälpa till och gör alla möjliga dumma saker i 20 minuter när klockan tickar och det är brådis att fixa problemet.

Adventureland2009-10-29
Jag tycker det kändes trovärdig och fin.

Dragonquest2009-10-04
Det fanns något uns av bra i det, men det lyckas inte göra det till en 2'a...

Ancient Aliens2009-09-16
Intressant ämne. Inte gjort rättvisa. Hade hellre sett en djupdykning i en av sakerna.

Infestation2009-09-16
Håller med de 3 senaste talarna. Helt klart värd tiden det tog att se den.

Race to Witch Mountain2009-09-12
Dwayne har gått från att vara en av världens sämsta skådespelare till att vara lite under medel, det är ju värt en eloge.

District 92009-09-04
Fantastiskt bra film. Tankeväckande. Subtila skämt. Aktuell frågeställning! Och sci-fi! Bästa på länge!

Territory2009-08-29
Blir bara arg när jag spenderar tid för att ser en så här dum film som handlar om dumma människor som gör dumma saker. Sista 15 minuterna räddade nästan filmen upp till en tvåa.

Street Fighter: The Legend of Chun-Li2009-08-04
höll på att vara en 3'a... med de förväntningarna man hade... men sen kommer en jävla dansscen som är ....fj fhkj kjtrehsalkfjsd klfjhjf hfehf jdfsajfdas (beyond words dålig)

Nästa sida »