Alla kommentarer avdaniee

Cougar Club2008-01-27
halvbra.. långt ifrån american pie och old school vilka väl är bäst i kategorin

Eastern Promises2007-12-28
Jävligt underlig handling och en hel del ologiska kullerbyttor. När började förlossningssköterskor spåra upp folk och inte gå till polisen när det gäller trafficing? Det tycker jag att dom borde göra.

American Pie 6: Beta House2007-12-06
Otroligt bra. Som en galen hyllning till genren. Har svårt att föreställa mig en film med mer sexism och lägre humor. Grabbighetsfaktorn är riktigt hög! Den som inte röstar högt är uppenbarligen en pretantion skitstövel som bedömer alla filmer efter samma måttstock. Det är inget djupt drama och det är inte meningen heller. Vill man skratta gott en kväll med sina killkompisar är detta perfekt.

Pans labyrint2007-12-01
långtråkig

Van Wilder 2: The Rise of Taj2007-11-27
Skön film. Holly Davidsons bröst var fina. Perfekt förfestfilm.

Supersugen2007-09-30
Tjockisens språk var så roligt så jag skrattade så jag trillade ur soffan nästan. "The thing is that my back is on my dick!"

Transformers2007-07-07
Det är alltid kul att läsa igenom kommentarerna här på filmtipset. Många finniga, självutnämnda filmkännare som verkat ha gått på denna filmen och förväntat sig ett hjärtgripande drama och ett mästerverk av sällan skådad art. Jösses. En actionfilm är en actionfilm.

Transformers2007-07-07
Löjligaste handligen jag varit med om, men otroligt bra action. Gillade starkt att Ironhide var en GMC Topkick vilken nästan ser precis ut som en International CXT.

3002007-04-28
den saknade ju all form av handling, vilket fungerar i komedier men knappast i denna filmen. Persernas snygga masker räddade den från att bli avstängd

Vlad2007-04-08
En riktigt konstig grej på DVDn var det alternativa slutet, som var samma slut som det riktiga, fast lite längre scener.

Grandma's Boy2007-04-08
Riktigt skön film. Inte otippat dock att kommentarerna ska vara fulla med folk som förväntade sig att se ett episkt mästerverk och inte en skön komedi.

TMNT2007-03-30
Skön film. Den som säger att den är kass måste ha sett på den med helt fel förväntningar. Det är Turtles för sjutton, inget mästerverk men det gör den heller inte anspråk på att vara. En skön film för barn och vuxna med barnasinne kvar.

BloodRayne2007-03-18
Bröst är ändå det bästa som finns i hela världen så jag ger den 2.

School of Rock2007-01-01
Perfekt barnfilm, mycket bättre än de flesta andra.

Casino Royale2006-12-30
Slutet kändes antingen som att man kommit halvvägs eller väldigt utdraget. Sedan tycker jag inte riktigt om att vår käre Bond blivit så blödig. Annars en höjdare!

American Pie - The Naked Mile2006-12-01
Familjen Stiflers ära är verkligen i fara efter denna filmen. Inte lika bra som de tidigare men rolig och dvärgarnas ondska kom verkligen fram.

Beerfest2006-11-23
För lite bröst

Wallace & Gromit – Varulvskaninens förbannelse2006-10-26
Egentligen 3 men dom söta kaninerna lyfter den till 4.

The Benchwarmers2006-08-25
Helt grym! Nästan lika bra som Napoleon Dynamite men inte riktigt. Älskar när dom vuxna tränarna mobbar barnen, så roligt! =)

Scary Movie 42006-07-06
jag brukar gilla den här typen av lättsam humor men scary movie serien är helt enkelt inte rolig. Ge mig high school-film istället så skrattar jag så jag gråter

New Guy2006-07-06
grym film. lättsam humor om ett klassiskt ämne och några söta flickor. precis vad man vill ha här i livet

Wet Hot American Summer2006-07-03
Kanske det roligaste jag sett i hela mitt liv. Jag älskar denna filmen!!

Barely Legal2006-07-03
Otroligt bra i slutet när mamman och pappan tittar på porrfilmen och ser en tavla med dem själva på i bakgrunden. Jag skrattade så jag grät!

Murder Island2006-06-02
Förjävla bra film! Robert Johansson är lätt filmens ryggrad!

American Pie - Band Camp2005-10-22
Den var inte lika rolig som dom andra, men jättekul ändå!

Donnie Darko2004-10-28
Den fick en femma men jag kanske ändrar mig... lite för deppig

The Omega Code2004-10-27
Mer spännande att läsa Bibelkoden

Eurotrip2004-10-24
sjukt rolig film

Old School2004-10-24
så sjukt rolig! sexism och dålig humor i en härlig blandning! mer sånt!

Vincent2004-10-19
lite gulligt... den får en 4a för att jag började bli sugen på poe