Alla kommentarer avOtium

Project X - Hemmafesten2013-02-24
Jävla skräp.

Jumper2010-11-16
Denna filmen förklarar alldeles för lite av vad som händer.. Snurrar bara runt en massa frågor som aldrig svaras på, detta driver mig till vanvett.

Upp2010-11-14
Grym film.. plusspoäng för fin fågel också!

Machete2010-11-12
Mexican Tarzan for the win!

Drunken Master2010-11-03
Seg som fan

Scott Pilgrim vs. the World2010-10-30
Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna filmen. Helt klart sevärd, då den var bitvis riktigt rolig och snyggt filmad, men ofta väldigt lam och bitvis seg. Roligt att den lyckades bli så pass retrospektiv som den är, men en del grejer var bara out of place, helt enkelt. En av de få filmerna av sitt slag helt enkelt, så finns mycket att lära och dra visdom av i alla fall.

Thundercats HO: The Movie2010-10-18
Jadu, den var ju..... konstig.

The Expendables2010-08-13
Alla mina våta drömmar om världens hårdaste män gick ikväll i uppfyllelse. Jag anlände i höga förhoppningar och lämnade salongen med en våt fläck i byxan. Helt jävla episk!

Batman: Under the Red Hood2010-08-07
Grym.

Robin Hood - Prince of Thieves2010-08-04
Helt i min smak!

Jay and Silent Bob2010-07-05
Själva scenerna med Jay och Silent bob är ju klockrena, men resten känns tafsigt. Men i överlag så är Kevin Smiths andra filmer pissbra, så de är lugnt att fucka upp nån gång.

New Moon2010-06-28
WHAT THE FUCK?

New Moon2010-06-28
What the fuck liksom?

Defendor2010-06-18
Mycket bättre än den mediokra Kick-Ass.

Solomon Kane2010-06-18
Helt okej film, väldigt bra känsla åt spökjägar hållet, i brist på andra ord. Lite Van Hellsing på nått sätt. Riktigt bra faktisk.

The Batman vs Dracula: The Animated Movie2010-06-12
Medioker film i guess.

Wonder Woman2010-06-11
Mycket, mycket svag fyra. :) Men otroligt bra för att vara en filmatisering av en annars väldigt ointressant karaktär. Tummen upp åt Dc's nya filmstudio!

Justice League: Crisis on Two Earths2010-06-11
förvånandsbra serietidnings-kännsla

The Book of Eli2010-06-03
Solklar 5a

Kick-Ass2010-04-12
Blä och fy fan! Otroligt fantasilösa karaktärer. Big Daddy, var helt klart inspirerad av "Punisher". Hit-Girl, "Black Widdow" och "The Comedians" personlighet. Kick-Ass, var helt klart inspirerad av Multiple Man. Red Mist, = Booster Gold. Missförstå mig inte nu, filmen i sig blev basserad på serien som gavs ut veckor innan filmen, och den var helt suverän. Men självklart ska producenter och dåliga regisörer totalt ass-rape'a dessa mästerverk i filmform. Död åt hollywood!

Draktränaren2010-04-05
Filmen i sig var ju rätt trevlig att titta på, storyn var rätt sådär mysig som lilo och stitch, men inge speciellt egentligen. Helt underbart röstskådespelande med de irländska skådespelarna. :) Antar filmen är lika överskattad som alla andra 3D filmer antar jag, men 3D är ju nya fjortisgrejen, men går väll över snart då folk förstår att de inte är nått nytt.

Percy Jackson - Kampen om åskviggen2010-04-01
Kännde redan på lukten att filmen skulle va skit.

Ninja Assassin2010-03-27
Shurikens och Flail's kan inte vara coolare.

Prinsessan och grodan2010-03-07
I dont care what the critics says, 2D is a beautiful thing! Seriös och välarbetad film, sjukt grym musik, samt att språket och arkitekturen ger en solklar övertygelse! Såg visserligen filmen på Engelska, vilket de ska göras i mitt tycke, då språket och sångerna förstörs sjukt mycket någonstans mellan översättningen. Men återstår att se den Svenska så småningom. Solklar 5a.

The Wolfman2010-02-10
Svag fyra. Solid story, ful CGI, härlig atmosfär och fina 1800-talsmiljöer. En del roliga skräckscener som fick de två lesbiska tjejerna brevid mig att hoppa till i skräck. xD

The Wolfman2010-02-10
Biljetter till ikväll.

Avatar2010-02-09
Snygg film, noll story.

13-årsdagen2010-01-16
"varför blir du alltid så full, på barnkalas?"

Scream 22010-01-15
Jävla skitfilm. :D