Alla kommentarer avwinter89

The Wolfman2010-07-06
Hade varulvarna varit lite snyggare hade den fått en 4. Diggade allt utom dom.

Cube 2: Hypercube2010-04-07
Kan inte förstå hur man kan ha med en blind hacker. Det går inte ihop för mig.

Vägen2010-04-05
En teori om varför ungen är så mesig är för att han har en extremt överbeskyddande far. Detta kan ha lätt till att han inte fått chansen att lära sig överleva för att pappan vart alldeles för försvarande. Om folk förstår hur jag tänker.

Sherlock Holmes2010-01-22
Är positivt överraskad. Ända som kunde gjort den bättre hade varit att visa hans kokain och morfinmissbruk.

Paranormal Activity2009-12-29
Bra skådespelare, kändes mer som att titta på en hemmavideo än en film vid vissa tillfällen. Den var också snyggt gjord och hade en lite creepy känsla, men tyvärr som alla andra skräckrullar så var den inte läskig. Slutet kunde ha vart mycket bättre. Och jag satt hela filmen igenom och väntade på att något skulle hända hans gitarr.

Drag Me to Hell2009-12-28
Från början till slut så var den så uppenbar på vad som skulle hända vilket ledde till att det inte blev så intressant. Samt det faktumet att inget i filmen var speciellt skrämmande.

Avatar2009-12-22
Bästa filmen jag sett i år.

Pusher 32009-12-17
Sämre än Pusher bättre än Pusher 2.

Land of the Lost2009-12-17
Trodde den skulle vara sämre än vad den var. Löjlig och för lång men ändå helt okej om man har 94 minuter över.

Inglourious Basterds2009-12-17
Förstår inte hur alla kan säga att den är så jävla bra. Den var helt okej, trodde den skulle var mycket bättre. Besviken på Tarantino faktiskt.

The Fountain2009-12-06
Sjukt flummig men så jävla nice.

B13 - 13th District2009-08-25
Newt_ du är medveten om att 90% av all parkour är helt utan specialeffekter?

Delikatessen2009-08-25
Så underbar film.

Extreme Movie2009-07-06
hade några kul grejer.

Star Trek2009-05-29
Diggar inte Star Trek i vanliga fall men filmen var nice.

Fanboys2009-05-08
Så jävla bra :D

Juice2009-04-06
Den var inte ett dugg som jag trodde att den skulle vara och gav bra underhållning.

Harold and Kumar Go to White Castle2009-03-10
En underbar film.

The L A Riot Spectacular2009-03-10
Trodde den skulle vara rolig. Det var den tyvärr inte

The Vanguard2009-03-09
När man har sett filmen känner man sig på något sätt lite antastad.. Fast på ett bra sett, den var underhållande och bevisade att man inte behöver en riktig story för att kunna göra en nice rulle. Samt sättet den är filmad på är så underbart. En av dom första b-rullarna jag faktiskt uppskattar.

Pathology2009-03-09
Runt 1:14:40 så slutade filmen vara bra. Innan det var det faktiskt helt okej och ganska rolig. Men efter 1:14:40 (cirka) så började den kännas utdragen och man visste precis vad som skulle hända dom resterande 15 minutrarna. För er som inte orkar se filmen igen för att ta reda på vad som händer 1:14:40, så säger jag bara två ord, gas, eld.

Postal2009-03-06
Någon borde skjuta Uwe, i typ knäskålen, sen låta honom förblöda. Det är vad han förtjänar för att skapat den här filmen. Det enda bra var ett par av skyltarna i Little Germany samt när Uwe "erkände" att hans filmer var finansierade av judeguld. Samt så klart all barnadöd. Barnadöd är alltid bra.

Zeitgeist2009-02-26
Det är ganska kul att folk säger att det inte finns någon riktig fakta när man har lagt ner tid på att hitta just fakta till filmen, det enda som man kan kalla för antaganden är i delen om 9/11 då amerikanska regeringen inte släpper någon information utöver the 9/11 report. Det om religion är baserad på fakta som du finner i religionerna inte hörsägen. Och allt om centralbanken är sorgligt nog sant.

Felon2009-02-26
Kubrick: För det första i amerikanska fängelsen delar faktiskt högriskfångar på samma rastyta, dock går inte ut samtidigt. Samt i amerikanska fängelse bussar så kan du faktiskt röra dig som i filmen, du får inte men du kan, i bussarna är fångarna fast satta 2 och 2 och inte i någon del av bussen.

Still Waiting...2009-02-26
Bättre än dom flesta komedierna som kommer på bio.

Max Payne2008-11-11
Helt okej, men den hade kunnat heta vad som helst och ändå varit lika bra som den är nu. Är trött på filmer baserade på spel som tar sig för långt från spel-storyn det sabbar bara det hela, varför lägger man bara inte in mer dialog i spel-storyn?

Star Wars: Klonkrigen2008-11-11
extremt dålig story men ändå hade den något som var underhållande.

Hjälp!2008-11-11
filmen är helt underbar om du gillar beatles, tror inte man uppskattar den om man inte uppskattar dom.

Röd gryning2008-10-26
Nice jävla rulle.

Street Kings2008-10-12
Keanu Reeves gör en bra roll för en gångskull men resten av filmen suger faktiskt.

Nästa sida »