Alla kommentarer avDeiwos

Patrioten2016-07-28
Så full av historisk felaktighet och en så stor demonisering av Engelsmännen att det är svårt att ta filmen på allvar. Visst det är meningen att filmen ska göra engelsmännen till "de onda" vilket är okej ,men att ändra och hitta historiska ögonblick på det sätt som mel gibson gör vilket i min mening är ganska osmakligt. Bidrar till att filmen hamnar på en tvåa.

The Purge: Anarchy2014-10-15
Väldigt dåligt skådespeleri som spelar tråkiga karaktärer. Tyckte filmen hade ett intressant koncept men efter att ha lidit igenom de dumma kommentarerna som är inprincip vartenda ord från någon av huvudrollerna i 45 minuter stängde jag av filmen.

The Dark2013-07-18
För komplicerad och konstig för sitt eget bästa

Les Misérables2013-03-07
Några riktigt bra musikalisk film mycket bättre än chicago och moulin rogue hade anne hathaway haft fler sångnummer hade filmen blivit ännu bättre

Sherlock Holmes: A Game of Shadows2012-07-08
onödigt mycket specialeffekter det handlar inte om spartanska krigare som möter en armé utan om en dektektiv....

Trespass2012-01-19
Filmen försöker med mycket drama och mycket action men det blir aldrig speciellt spännande.

Röd drake2012-01-03
När inte Hopkins är fokus som hanibal får inte filmen skrämselfaktor, även då Ralph Fiennes gör en bra skådespelar insats så är inte hans karaktär lika färkstark och läskig som Hannibal Lecter

Soraya M.2011-12-12
Få filmer har väckt så mycket känslor som denna film gjorde

Rise of the Footsoldier2011-10-17
Ointresanta huvudkaraktärer, en lovande inledning på filmen levererade inte.

Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten2011-06-03
Tycker den var bättre än föregångarna, eller kanske inte ettan med defenitivt bättre än de andra två. Jag blev positivt överraskad.

Inception2010-12-15
Såg om filmen och den växte mycket mer i mina ögon, höjdes från en 4 till en 5 väldigt snygg och spännande film. Sevärd och omsevärd.

Valhalla Rising2010-10-25
hahahah så jävla dålig! ;D

Den fantastiska räven2010-08-21
Underbara karaktärer!

(Sökarna)2010-08-02
Hahahaha, så dålig att den blir rolig :D

Den tredje vågen2010-08-02
fyfan va Jakob Eklund e seg som skådis....

Bleka dödens minut2010-07-25
Den hade lite charm men överlag så var det en film som man glömt bort att man sett efter en vecka eller två :P

En enda man2010-07-19
Många fina scener men jag tycker att filmen systematiskt blir sämre, ändå värd en trea för hur pass välspelad den var.

20122010-06-14
Usch....

För några få dollar mer2010-06-13
Härlig western, synd att det inte görs western rullar av den här kalibern längre.

Häng dom högt2010-06-12
De gamla western filmerna med clintan är alltid bra, men den saknar något som a fistfull of dollars och a few dollars more har.

Invictus - De oövervinneliga2010-05-13
En av Clint eastwoods sämre filmer han kan bättre. men den klarar undan sig med en svag 3a

Die Hard 22009-12-17
lite underhållande action, men alldeles för många larviga repliker.

Die Hard2009-12-17
lite underhållande action, men alldeles för många larviga repliker.

Zombieland2009-12-16
En Stark trea. Komedi och Zombies i en utmärkt blandning.

Alexander2009-09-15
Alexander den stores historia kan berättas så mycket bättre. Överdådig, långtråkig orkade inte se längre än en timme....

Lock, Stock and Two Smoking Barrels2009-08-31
ta mig fan den bästa filmen som gjorts! eller iallafall top 5.

Max Payne2009-08-05
Tycker Mark Wahlberg spelar rollen som Max Payne ganska bra men det är nog det enda i filmen som var bra. manuset och regin är väldigt dålig.

Sandor slash Ida2009-07-16
Tyckte dom kunde gjort en mycket bättre ungdomsfilm med tanke på hur populär och välgjord boken var.

Skruva den som Beckham2009-07-16
Bra budskap, visa den här för ett gäng 12-13åringar den gick verkligen hem hos dom.

Rush Hour2009-07-16
Jackie Chan måste vara en av de sämsta skådespelarna någonsin......

Nästa sida »